Subject: 25005 Riia 148 välisruum- kooskõlastuse küsimine
From: "Ott Johann Post | Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 11:20:09 +0300

Tere

Palume Teie kooskõlastust OÜ Räni Pargi Kodud ja Sanitex OÜ tellimusel
koostatud Tartus Riia tn 148 kinnistuvälise osa välisruumi põhiprojektile
(Roadplan OÜ töö nr 25005).

Transpordiameti KÜ Riia tänav T179 on selles projektis  puudutatud VKV
trasside ühendamise kaudu. Ehitatakse trassid ja olemasolev olukord
taastatakse. Projektmaterjalide hulgas on ka vormistatud IKÕ joonis, mis
on kantud ka PARI süsteemi kahe lingiga:

https://pari.kataster.ee/magic-link/ace4bb87-c7a7-4c1a-8477-b19ba8b9b3ee

https://pari.kataster.ee/magic-link/0c6f7dc4-83f0-488c-b9a4-565626d5fb28

Kogu projektdokumentatsioon leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/25005Riia148vlisruum/Euu3ktV5VQd
AupT-3LefahQBeXywqcwY5upjKEwv2EDDsg?e=SnX5iJ> 2025-07-16 Transpordiamet

Lugupidamisega

Ott Johann Post
Projektijuht

+372 5887 2271  | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn